کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
خانه » مطالب اقتصادی » بی‌تعهدی ایران خودرو در قبال مشتریان

بی‌تعهدی ایران خودرو در قبال مشتریان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از ابتدای امسال تاکنون بسیاری از خودروسازان به تعهدات خود در مقابل مردم عمل نکرده‌اند که این موضوع منجر به بلاتکلیفی و نارضایتی مشتریان شده است.

براین اساس تعدادی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌های متعدد با عناوین مختلف از خبرگزاری فارس خواستار شدند تا علت تاخیر در تحویل خودرو، افزایش قیمت‌ و همچنین بلاتکلیفی در مورد قیمت‌ها پیگیری شود.

خبرگزاری فارس، در هفته‌های اخیر و طی تماس‌های مکرر با روابط عمومی این خودروسازی خواستار پاسخگویی به سوالات مشتریان شد که متاسفانه این خودروساز هم مانند برخی از خودروسازان بدون توجه به خواسته مشتریان هیچ پاسخی به سوالات مردمی نداد.

یادآوری این نکته ضروری ست که خبرنگار فارس بعضی از این سوالات را از سه هفته پیش از گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرده بود. اما این خودروساز علیرغم وعده‌های مکرر درباره ارائه توضیحات، به وعده خود عمل نکرد و تا لحظه انتشار این خبر هیچ توضیحی درباره درخواست‌های مشتریان در اختیار خبرگزاری فارس قرار نداده است.

عناوین ثبت شده در سامانه فارس مردم توسط مخاطبان عبارتند از: «لیست تعدادی از تخلفات ایران خودرو در عمل به قراردادهای ثبت‌نامی پژو ۲۰۰۸»، «عدم پاسخگویی و اطلاع سانی ایران خودرو در مورد خودروهای تندر»، «اعتراض در تاخیر در واگذاری خودرو سمند ef7 دوگانه سوز»، «بلاتکلیفی خریداران سایپا و ایران خودرو»، «تاخیر در تحویل خودروهای ایران خودرو».

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز